duminică, 16 ianuarie 2011

Test de personalitate...

Trei lucruri care ma sperie:
- Paianjenii

-Sa vorbesc la microfon in fata unei multimi


-Trenurile
Trei lucruri care ma fac sa zambesc
- Cainele meu
- Melodia Nymphetamine cantata la pian
- O zi placuta de vara

Trei lucruri care ma fac sa plâng :
-Faptul ca mama ar putea sa asculte manele pe calculatorul meu
-Parul meu cand imi sta groaznic
-O zi intreaga cu diriga la scoala

Trei lucruri care îmi plac:
- Marea
- Ciocolata
- Muzica
(Si mii de alte lucruri )

Trei lucruri care nu îmi plac:
- Persoanele care vorbesc urat
- Iarna (mai bine zis, frgiul)
- Halul în care a ajuns presa din România, mai ales televiziunile :(

Trei trasaturi ale personalitatii mele:
- Visatoare
- Optimista
- Orgolioasa

Trei lucruri pe care le am pe birou:
- Buletinul
- Ceara de par
- Placa de intins parul

Trei lucruri pe care le fac în acest moment:
- Zâmbesc
- Ma întreb cate întrebari mai sunt
- Ma uit ce s-a mai postat pe heya :)

Trei lucruri pe care vreau sa le fac înainte sa mor:
- Sa vizitez multe tari :)
- Sa vad ,si asta neaparat, muzeul Louvre
- Sa scriu o carte (si sa o public)

Trei lucruri pe care pot sa le fac:
- Sa dansez ore intregi
- Sa vorbesc ore intregi pe mess fara sa ma ridic
- Sa scriu povesti & poezii

Trei lucruri pe care nu-mi doresc sa fiu nevoita sa le fac:
- Sa ma maturizez
- Sa dau vesti proaste
- Sa recunosc ca am gresit

Trei lucruri pe care mi-ar placea sa pot sa le fac:
- Sa cant la pian
- Sa joc tenis (foarte bine)
- Sa vorbesc o limba straina putin cunoscuta, finlandeza de exemplu

Trei carti de recomandat: (depinde cui)
- Eragon
- Codul lui Da Vinci
- Xenocid

Trei lucruri pe care le fac în timpul liber:
- Internet
- Merg in barock
- Joc tenis

Trei pacate (de care ma fac vinovata):
- Lene
- Lasitate
- În unele dimineti, când suna ceasul, inchid alarma si ma bag la loc în pat :)

Trei arome care îmi plac:
- Parfumurile barbatesti, gen Str8
- Mirosul de prajituri cu scortisoara
- Mirosul de vanilie

Trei greseli pe care le fac:
- Cred ca toti oamenii sunt la fel ca mine, gândesc si actioneaza la fel (I couldn`t be more wrong :))
- Gândesc prea mult si vorbesc prea putin
- Las pe mâine ce pot face azi, ba chiar pe poimaine, ca poate pana atunci nu mai e necesar :)

Trei defecte:
- Sunt lenesa
- Naiva
- Cam imprastiata
Am ajuns la concluzia ca am mai multe defecte decât credeam :)

Trei lucruri pe care îmi place sa le fac:
- Sa vad un film bun
- Sa ascult muzica
- Sa admir un apus de soare infocat pe malul marii, la sfârsit de vara (Si sa fiu în bratele iubitului, asta asa ca sa fie peisajul perfect romantic si cliseistic.)

Daca as fiu o luna, as fi... Septembrie, toamna aurie cu rabufniri de vara târzie.
Daca as fi o zi a saptamanii, as fi� Sambata, în plin week-end, singura zi fara griji.
Daca as fiu un moment al zilei, as fi... inserarea, amestec de culori si simtiri.
Daca as fi o planeta, as fi... Venus
Daca as fi un animal, as fi... un fluturas
Daca as fi un lichid, as fi... apa marii
Daca as fi un instrument muzical, as fi... un pian
Daca as fi un sentiment, as fi... nostalgia
Daca as fi un element, as fi... focul
Daca as fi o melodie,as fi...Deanna carter-Once upon a december
Daca as fi un fel de mâncare, as fi... clatite cu carne
Daca as fi o parte a corpului, as fi... ochi
Daca as fi un parfum, as fi... mirosul teiului cand infloreste
Daca as fi un obiect, as fi... o carte
Daca as fi un desen animat as fi... Finding Nemo
Daca as fi o figura geometrica, as fi... un triunghi (ce întrebari sunt astea? :))
Daca as fi un numar, as fi..trei
Daca as fi o tara, as fi... Franta
Daca as fi o masina, as fi... Corvette
Daca as fi o culoare, as fi... albastru
Daca as fi un oras, as fi... Venetia
Daca as fi o limba, as fi... ROMANA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu